söndag 15 maj 2011

Tröttsamt

Tröttsamt är precis vad det är. Lilleman vaknade nämligen två vändor i natt. Först en sväng runt ett, men då tog det tack och lov bara tio minuter för honom att somna om. Annat var det vid tretiden. Skrik och gnäll i 1,5 timme precis som i går natt. Jag blir snart tokig! Nu tar det ju längre tid för varje natt som går när det rimligen borde vara tvärt om. Jaja, det är väl bara att bita ihop och härda ut antar jag. Det blir Erik som får ta natten som kommer om jag över huvud taget ska fungera på jobbet i morgon. Jag får naturligtvis skylla mig själv lite som gick och lade mig alldeles för sent i går, men jag var ju bara tvungen att se hela schlagerfestivalen. Det blev ju rätt så spännande också med Eric Saade som hamnade på tredje plats med sin Popular. Klart godkänt!

Jag måste också passa på att gratulera våra vänner Anna och Anders fick en liten son i natt! Stort Grattis!!

Nu lite bilder från dagens morgonbus.



3 kommentarer:

  1. Jobbigt! Hoppas han sover bättre inatt! Vilken förträffligt fin bild ni lagt in överst i bloggen förresten. ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är lite jobbigt. Bilden är i alla fall alldeles förträffligt fin vilket såklart både beror på motivet och fotografen ;). Johanna, vet du hur man får bort de där ränderna under bilden?

    SvaraRadera
  3. Den nedersta bilden här där Adrian ligger på mattan är ju också jättehärlig. Man vill bara krama! :) Jag vet faktiskt inte hur man får bort ränderna, det måste jag logga in för att kunna titta på. Vi kan kolla på det nästa gång vi träffas om du vill. Visst såg det väl inte ut så innan ni bytte till nya bilden?

    SvaraRadera