lördag 14 maj 2011

Tredje natten utan välling

Ja, vad ska man säga. Det blev ett litet bakslag i natt känns det som. Adrian vaknade kl 23.15 och var inte alls nöjd. Efter ett par minuters skrålande (och med förhoppning om att han skulle somna om själv) så gick jag in till honom och möttes av en ledsen kille ståendes i spjälsängen. Så fort jag kom in blev han däremot alldels tyst och lade sig till ro på kudden i säkert 10 min. Själv satte jag mig i fåtöljen i hans rum och tänkte att det här går ju finfint. Så naiv jag kan vara...Därefter kom nog Adrian på att det vore ju gott med en slurk välling ändå. Men mamman bet ihop och det blev ingen välling för lillkillen. Däremot blev det högljudda protester och det hela slutade med att Adrian somnade i min famn kl 00.45, efter ca 1,5 timmes tjafs. Sedan sov han lugnt till kl 6 så det får jag vara nöjd med ändå.

Här kommer några bilder på dagens Adrian.




/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar