torsdag 19 maj 2011

Torsdag

På förmiddagen i dag tog Adrian och jag en promenad till mitt jobb för att heja på alla barn och fröknar som var med och sprang det årliga loppet på förskolan. Så duktiga var de allihopa och så söta med sina nummerlappar på ryggen. Självklart fick alla barn varsin medalj när de kom i mål. Om du har missat det så är det nämligen förskolans dag i dag och på detta sätt uppmärksammades dagen på mitt jobb.

Efter lunch tog Adrian och jag tåget in till Uppsala med sikte på polisstationen. Fixa pass stod på agendan. I nuläget står nämligen mitt gamla efternamn i passet och eftersom jag och mor min ska till New York i juli så kändes det som att det var hög tid och fixa nytt. Allt flöt på finfint och Adrian var på topphumör och flirtade med poliserna :) Jag håller tummarna för att han är på lika bra humör i morgon när vi ska i väg till mitt jobb på sommarfest. Återstår att se...

/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar