fredag 13 maj 2011

Fredagen den 13:e

Hej!

Här har det inte hänt särskilt mycket i dag. Både Erik och Adrian är lite småförkylda så vi har medvetet tagit det lugnt. Men trots att Adrians näsa rinner en del så är det inget fel på humöret och energin. Han är inte stilla en sekund, känns det som. I dag har han kommit på att han kan klättra upp i fåtöljen och sedan vidare till soffan om han anstränger sig ordentligt. I morse var han också innovativ och hämtade en liten pall för att enklare kunna klättra upp i mammas och pappas säng. Det här med allt klättrande gör mig lite nervös. Snart kommer han nog på hur han ska klättra upp på stolarna i köket och vidare upp på bordet. Ingen rast, ingen ro. Men han är ju så söt ändå :)

Något annat som kan vara värt att nämna är att vi ÄNTLIGEN har slutat ge Adrian välling på natten. Det har gått två nätter nu utan välling och jag måste säga att det har gått över förväntan. Inga direkta gråtattacker utan mer gnäll. I natt tog det 45 minuter för honom att somna om och min förhoppning är att det tar mindre än en halvtimme natten som kommer. (Egentligen hoppas jag ju att han ska sova hela natten men det vågar jag ju knappt säga högt). Jag uppdaterar i morgon om hur kommande natten varit, så får ni hålla till godo med denna söta bild så länge.



/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar