fredag 3 juni 2011

Så där ja!

Jag känner mig allt lite duktig i dag. På förmiddagen hände det inte mycket här förutom att jag gav mig på ett försök att plantera lite blommor. Det gick sådär med tanke på att min underbara son så gärna ville hjälpa till och det fick han ju så klart. Vi avslutade dock planteringen när Adrian hade lyckats få jord över nästan hela kroppen (framför allt i munnen) och han blev sååå sur när det var dags att gå in. Men duktig på att vattna var han i alla fall.

För att jag skulle kunna plantera färdigt i lugn och ro samt städa lite inomhus så tog Erik med sig Adrian på några ärenden inne i Uppsala på eftermiddagen. Till min egen förvåning fick jag ett ryck och började möblera om i Adrians rum i stället för att plantera klart. Vi har pratat om att ta bort skötbordet där inne som vi knappt använder och nu var det alltså dags. Jättefint blev det när det väl var klart. Synd bara att vår kamera inte fungerar, så det blev inga bilder på resultatet.

Framåt kvällen, efter att Adrian somnat, tog jag och Erik tag i trädgården igen och hann med en hel del fix. Välbehövligt kan jag lugnt säga!

Sen måste jag ju tillägga att jag varit ute och joggat i dag också vilket händer alltför sällan.

Eftersom kameran är trasig så kommer här en gammal bild på charmtrollet i stället.


Nöjd kille hos farmor och farfar i påskas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar