måndag 6 juni 2011

Bökig natt

Ja, usch ja. Lillen har hostat otroligt mycket i natt. Stackars barn! Jag gick upp vid 03.30 och satt med honom en timme i fåtöljen för att han skulle kunna sova lite lättare men så fort han somnade fick han en hostattack och vaknade igen. Så frustrerande! Det slutade i stället med att han fick sova i mammas och pappas säng en sväng och då gick det lite bättre. 05.45 ringde dock pappas väckarklocka och väckte samtliga familjemedlemmar. Pappan hastade iväg till jobbet och Adrian ville nog gärna hänga med för han blev alldeles klarvaken och omöjlig att söva om. Så det blev till att kliva upp. Nu har han i alla fall lyckats somna i vagnen och jag sitter här och bälgar i mig förmiddagskaffet. Tänkte hinna med att sätta i gång en tvättmaskin också innan lillen vaknar så det är väl bäst att jag börjar röra på mig. Ha en trevlig dag!

/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar