torsdag 14 juli 2011

Renovering och tillfällig flytt

Det är torsdag och jag sitter hemma hos mamma/mormor och skriver. Adrian och mormor sover för tillfället middag i soffan och det ser riktigt myspys ut.

Adrian och jag har bott här ett par dagar eftersom Erik och pappa/morfar håller på att renovera hallen och köket hemma hos oss. Väggarna ska målas vita och det blir nytt golv i hallen. Den stora garderoben med spegeldörrar ska bort så vi får lite mer plats (och färre klämda fingrar för den delen...). Som det är nu så kommer vi knappt in med vagnen i hallen, men det ska det alltså bli ändring på. Behöver jag säga att det ska bli MYCKET spännande att komma hem i kväll och se resultatet :)

2 kommentarer:

  1. Ni får räkna ner som på Extreme Home Makeover!

    SvaraRadera
  2. sv: tack, va kul att höra! Jag har en Canon EOS 500d. En jättebra kamera i mitt tycke så den rekommenderar jag. Tycker de flesta av Canons systemkameror verkar vara bra köp :)

    SvaraRadera