onsdag 30 december 2009

Adrian växer

Hej igen, Erik här.

Tiden går. Helt plötslig är Adrian två veckor. Han börja kunna amma mer, han orkar lyfta huvudet och byta sida på det. Han blir mer och mer medveten om omvärlden. Må så vara att omvärlden består av ett rum och två personer och ett ständigt flyttande mellan säng och skötbord.

Videon här nedan filmade jag för två dagar sedan, men han har redan utvecklad det ytterligare. Vi mår alla bra, men lite småtrött är man såklart. Det är väl bara att vänja sig.

Hoppas alla får ett gott nytt år, vi kanske ska lyxa till det med en pommac. Jag ska nog banne mig ta mig en kall öl. Vi får se.

Morsning.

3 kommentarer:

  1. Erik: Hej Adrian mår du bra?
    Adrian: Ja, helt okej om jag bara inte vore fastspänd på din eller mammas mage hela tiden.
    Hihihi.
    Nää då en jätte fin stund ser det ut att vara. Odet där med att vara trött o få lite sömn... Ja vad ska jag sägadet håller i lääänge.
    Kram till er alla.

    SvaraRadera
  2. Han är så med, min favoritsysterson.

    SvaraRadera
  3. Helena: Jo, tröttheten lär hålla i ett tag. Men, idag har jag varit lite piggare och Frida lite tröttare. I morgon kanske det är tvärtom och Johanna, visst är han med alltid. Skönt att se. Vi ska försöka ta med filmkameran vid fler tillfällen. Men, han sover fortfarande mycket, som sig bör. Jag tror att Adrian gillar att vara nära.

    SvaraRadera