måndag 18 april 2011

Underbar helg!

Vädret har varit helt fantastiskt hela helgen. Nästan sommarvärme. Underbart! I fredags kom två av mina finaste vänner hit och vid hade myspys-kväll med film, vin, snacks och en massa tjejsnack. Det blir alltför sällan att vi träffas nu för tiden så jag hoppas verkligen att vi gör om det snart igen. Tjejerna sov över och på lördagen passade vi på att njuta av det fina vädret. Adrian som haft öroninflammation var fortfarande lite smågnällig under lördagen, men så fort han fick komma ut i gräset på baksidan var allt gnäll som bortblåst. Han tyckte det var jättemysigt att traska runt barfota med gräset kittlandes under fötterna.

På söndagen hade vi städdag i området och det var stor uppslutning och underbart väder även denna dag. Adrian var på toppenhumör och hjälpte till med olika göromål på sitt lilla vis. Skönt att han är tillbaka till sitt vanliga jag.

Här kommer lite bilder från lördagen:

2 kommentarer:

  1. Det märks att du pluggat foto Frida. Bild 3 och 4 har sånt sug i sig. Vilken skön dag det ser ut att ha varit.

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna. Tyvärr känner jag att jag har tappat väldigt mycket fotokunskap sen den tiden. Jag måste nog ta och skaffa mig en egen digital systemkamera så att jag kommer igång med fotandet lite mer. Det har varit kul att låna din kamera lite i alla fall.

    SvaraRadera