måndag 4 april 2011

Shoppingtur

I dag när jag kom hem från jobbet åkte jag, Erik och Adrian in till Uppsala för en liten shoppingtur. Hem kom vi med två cyklar och en cykelkärra och just nu står Erik här i vardagsrummet och muttrar, suckar och monterar ihop våra inköp. Själv håller jag mig lite i bakgrunden och serverar honom te och dylikt. Känns tryggast så.. Det ska bli så roligt att kunna ge sig ut på cykelutflykt hela familjen, det ser jag verkligen fram emot! Bara den där snön utanför fönstret behagar försvinna så kan vi ge oss iväg. Men i dag har i alla fall krokusen i rabatten på framsidan börjat slå ut så då måste det betyda att våren är här!

Krokusar i trädgården


Utprovning av cykelkärra. Adrian satt så snällt när pappa spände fast...


...det var till och med riktigt roligt.


Så här bra blev resultatet!

2 kommentarer:

  1. Har ni varit ute på tur än?

    SvaraRadera
  2. Johanna: Nej, det har inte blivit av ännu. Erik har varit ute en liten mindre runda med Adrian men inte mer än så.

    SvaraRadera