fredag 1 april 2011

Avlastning

Just nu har jag det lyxigt med lite egentid här hemma. Min kära mamma är ute på en promenad med Adrian så att jag får vila upp mig. Jag har ju varit lite krasslig de senaste dagarna med förkylning och då är det tacksamt att ha en mamma som kommer hit och tar hand om mitt lilla busfrö en stund. Förhoppningsvis har jag lite mer energi och är en gladare mamma när de kommer tillbaka. Det verkar ändå som att Adrian har fattat att hans mamma inte är helt på topp i dag för att han sov 1 timme och 45 minuter på förmiddagen vilket är högst ovanligt. Jag fick även sovmorgon till 06.20! Alla kanske inte räknar det som sovmorgon, men har man en son som gärna går upp vid 05-05.30 om morgnarna så är det banne mig sovmorgon. Nu kommer visst mor och son tillbaka. Ha en bra helg allihopa! /Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar