torsdag 21 april 2011

Märklig natt

Jag förstår inte var Adrian får all energi ifrån. I natt vaknade han 03.10, redo att gå upp. Det tyckte inte jag var någon bra idé så han fick lite välling och sedan trodde naiva lilla att han skulle somna om på några minuter, men ack så fel jag hade. Han låg och snackade i sängen och var jättenöjd till 04.30 då jag fick nog och gick in till honom. Efter många om och men lyckades jag söva om honom...en liten stund i alla fall. 05.30 var det dags igen. Jag vaknade av att han låg och babblade i sin säng, pigg och glad. Eftersom det ändå var dags för Erik att kliva upp och gå till jobbet så gav jag upp och insåg att det var dags för Adrian och mig att också möta dagen.

Väl uppe landade jag i soffan en stund medan Adrian sprang ut i köket och kom tillbaka dragandes på brödpåsen (som jag inte förstår hur han fick tag på). "Dags för frukost, mamma!" Bara att lyda...



/Frida

3 kommentarer:

  1. Hemma om några timmar så får du ta en tupplur då om det behövs :-)

    SvaraRadera
  2. Johanna: Det kan man ju tro ;)

    SvaraRadera