söndag 16 januari 2011

Kaffe kaffe kaffe

Åh jag sitter här och njuter av en härligt rykande färsk kopp kaffe, som jag har längtat efter denna stund. Det där kaffet brukar ha en förmåga att kallna väldigt fort när man har en uppmärksamhetssökande ettåring att hålla reda på, men nu sover Adrian och jag passar på att njuuuta. Allt som har med städning att göra får vänta till en annan gång även om dammsugaren står under trappen och kallar på mig. Min förhoppning är att jag ska hinna se damernas skidskytte också innan Adrian vaknar, men eftersom det börjar om en halvtimme och Adrian sällan sover mer än just en halvtimme så är chansen ytterst liten. Har jag tur så kanske han också är intresserad av att titta på lite skidskytte när han vaknar. Här om veckan var han i alla fall inte svårövertalad att titta på skidor hemma hos mormor. Bilden får tala för sig själv :)

/Frida

2 kommentarer:

  1. Tack för igår! Blev det att ni tittade nåt på skyttet?

    SvaraRadera
  2. Tack själv Johanna! Jag tittade på skidskyttet och Adrian sov!!! Han måste ha förstått att mamma behövde lite egentid :)

    SvaraRadera