onsdag 31 mars 2010

Hej!

Äntligen har jag fått lite inspiration att skriva så här kommer mitt första inlägg :)

Idag har jag och Adrian varit på babymassage. Andra tillfället av fem. Adrian tyckte att det var så skönt förra gången så jag hade stora förhoppningar på att det skulle bli så den här gången också. Till min stora förvåning var det bara jag och Adrian som var där den här gången. Det ska egentligen vara fem "familjer" med, men som sagt var det bara vi där. Jag antar att det har att göra med att det är påskveckan som det var sånt bortfall. Så jag fick en privatlektion i magmassage och det är ju inte fy skam. Som ni vet så har ju Adrian haft lite magproblem så jag hoppas att massagen ska hjälpa. Tyvärr var han inte på sitt bästa humör idag så det blev en del protester vid magmassagen, men däremot njöt han ordentligt av benmassagen. Vi får hoppas på att magmassagen går bättre här hemma.

Jag måste passa på att nämna att vi ha börjat lägga Adrian i spjälsängen på nätterna nu och det går över förväntan. Han har ju legat mellan mig och Erik i sängen innan och det har funkat okej men nu när han ligger i spjälsängen sover han längre pass, mellan 3-4 timmar mellan amningar till skillnad från 2 timmar innan. Detta är mamma Frida mycket tacksam för :)

Nu kommer Erik hem från jobbet när som helst och jag tänkte vi skulle passa på att ta en liten promenad hela familjen. Så nu avslutar jag här men jag ska försöka bli bättre på att skriva inlägg lite oftare så håll utkik! Jag lägger in lite bilder också från veckan som gått.

/Frida


Adrian tränar för fullt men orkar bara lyfta
huvudet några centimeter än så länge.

Glada killen.

Adrian i spjälsängen.


1 kommentar:

  1. Oscar och jag gick på babymassage när han var liten. Mycket uppskattat, men dagsformen styrde mycket hur uppskattat det var. kram på er. Anna

    SvaraRadera