torsdag 11 november 2010

Viljan att ta sig fram

God kväll!

Frida här.

I förrgår skrev jag ju om hur Adrian äntligen hade börjat åla framåt och att det var ett stort steg i hans utveckling. Men det var i förrgår... I går började han i stället att ta sig fram hasandes på rumpan och det går med en himla fart. Bara från i går till i dag märks det stor skillnad fartmässigt. Han har helt enkelt fått till en teknik som funkar, så nu börjar jag fundera på om han någonsin kommer att börja krypa eller om han nöjer sig med hasandet. Det återstår att se.

Något annat som Adrian tränar mycket på nu är att försöka ställa sig upp. Han tar tag i allt som kommer i hans väg (helst byxben) och drar och drar för att komma upp till stående, men han har inte lyckats ännu. Jag väntar med spänning på det stora ögonblicket :)

Som ni märkt så har vi inte lagt upp några nya videoklipp här på bloggen ännu, men vi jobbar på det så håll utkik under de närmaste dagarna så hoppas jag att åtminstone ett videoklipp ska kunna gå att publicera.

Det var allt för den här gången!

/Frida

1 kommentar:

  1. Tänk vad fort tiden går. Det hade varit trevligt att träffa er en snabbis nu när jag va uppe en sväng i sthlm. Men som tur är så ska jag ju upp igen om 2 veckor.
    Ni får se till att Adrian är sugen på faster mys innan jag hoppar på planet :)
    Massa kramar <3 Faster Helena

    SvaraRadera