tisdag 31 augusti 2010

På bättringsvägen

God kväll!

Jo, Adrian är så gott som frisk nu, bara lite hosta och snuva kvar. Erik har klarat sig bäst av oss i familjen och är just nu och jobbar sin första dag efter en lång semester. Jag (Frida) däremot gör inget annat än hostar hela dagarna känns det som. Jag har till och med fått träningsvärk i magen på grund av allt hostande. Nu har jag i alla fall införskaffat hostmedicin så jag hoppas att den gör verkan snart. Vi ska ju på bröllop i helgen så jag bara måste vara frisk till dess. Trots att vi fortfarande är lite hängiga så har jag och Adrian varit ute på ett par promenader idag. Man blir ju tokig av att sitta inne hela tiden. Jag passade på att ta med kameran också så här kommer några dagsfärska bilder på Adrian i vagnen.







2 kommentarer: