måndag 31 maj 2010

Mors dag och viktuppgång

Hej igen!

Lägger in några bilder från igår då vi var hos Adrians mormor och firade mors dag. Moster Johanna var också där och det blev en jättetrevlig kväll.

Idag har Adrian och jag varit en sväng till BVC för att väga Adrian. Vi hade ingen bokad tid men de har ett skötrum där med våg så vi passade på att gå dit idag. Det var ju nästan en månad sen han vägdes sist och jag kände att jag behövde stilla min nyfikenhet. Eftersom Adrian sprattlade som bara den så blev det ingen exakt vikt men i runda slängar vägar han nu 6270 gram. Så på en knapp månad har han gått upp ca 700 gram. Helt okej. Tyvärr så är han inte den enda i familjen som har gått upp i vikt den senaste månaden... så nu har jag bestämt mig för att minska på sötsakerna och börja träna med start i morgon 1 juni. Vi får väl se hur det går...Wish me luck!

/Frida


Adrian och mormor konverserar.


Adrian tyckte det var mysigt och ligga i mormors famn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar