måndag 20 december 2010

Försäkringskassan, brunch och lite julbord

Hej hej, Frida här.

Just nu sitter jag i telefonkö till försäkringskassan, 23 minuters kötid...då passar det ju utmärkt att ta vara på tiden och skriva ett blogginlägg. Adrian sover sött i sin vagn och jag hoppas att han inte hinner vakna innan jag har pratat med försäkringskassan. Jag tycker alltid att jag blir avbruten när jag ska ringa dit, märkligt det där.

Helgen flöt på fort som tusan som vanligt. Jag och Erik lyckades få lite barnfri tid i lördags vilket vi båda uppskattade. När vi gifte oss i somras fick vi nämligen presentkort på brunch på Gillet inne i Uppsala och det var alltså där vi var. Mycket gott var det. Och inte nog med det, vi var på julbord med mormor B och moster J på kvällen också, så det blev en riktig lyxdag.

Jag har också lyckats inhandla de sista julklapparna i helgen vilket jag är mycket nöjd över.

Oj, nu vaknar Adrian...och jag har inte fått prata med någon på försäkringskassan än...det får väl bli en annan gång som vanligt.

/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar