torsdag 10 februari 2011

Hej svejs!

Frida här.

I natt sov Adrian hela natten, 19.15-05.50, vilket är helt underbart om man tänker tillbaka på den senaste månadens nattkrångel med timslånga uppvak flera gånger per natt. Och inte nog med det så sover han just nu sin förmiddagsvila och har sovit i drygt en timme än så länge, så jag vet inte vad som har tagit åt honom. Men jag passar på att sörpla lite kaffe så länge.

Annars har det varit fullt ös här på morgonen. Adrians bästa vän hittills i dag har varit ett kastrullock som han har dragit med sig från rum till rum. Fortsätter han med det under dagen får jag nog sätta i ett par öronproppar för det skramlar rejält. Adrian är glad och nöjd i alla fall.


3 kommentarer:

  1. Skönt att det funkar med sömnen! Kastrullock kan man ha mycket roligt med. Nu tycker jag han börjar likna Erik lite, lite, eller i alla fall på det här kortet. Vi ses på söndag!

    SvaraRadera
  2. Härlig natt! Vilken söt liten krabbat! =)
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Eller, ja, vi ses ju redan på lördag kom jag på! Mamma rättade mig över telefon. :)

    SvaraRadera